شعر های احساسی و زیبا و جملات عارفانه

                              سلام

خوب یه خورده از فضای عاشقی و....میایم بیرون

چون یک سری از دوستان انتقاد کرده بودن که وبلاگم خیلی غمگینه

اما خوب به نظر خودم خوبه....عاشقا رو اروم میکنه

حالا میخوام برم سراغ خواننده های مورد علاقم

اردلان طعمه.امیر تتلو .یاس.ارمین 2afm

اهنگ کسی خوابش نمیاد اردلان طعمه رو که برای دانلود گذاشتم.امید وارم خوشتون اومده باشه

امیر تتلو جلن هم که دیشب توی شبکه pmcمصاحبه داشت...خیلی باحال بود...من که کلی خندیدم...دیونه رفته بود

باشگاه ازادی بین این همه ادم

ارمین جان هم توی مصاحبه بود...از ارمین سوال کرد که به نظر میاد خیلی دعوایی باشی ارمین هم گفت...نه به خدا

بر عکس من خیلی بچه ی ارومی هستم

یاس هم که اهنگ جدیدش فریاس غوغا کرد...به نظرم عالیه

ولی من کلا بین این خواننده ها بیشتر از اردلان طعمه خوشم میاد

و یه خبر مهم از اردلان جان اینه که....

.

.

.

اون به زودی واسه همیشه به ایران برمیگرده

هورااااا

خب دیگه تمومید.فعلا

 

 



نظرات شما عزیزان:

ahmad
ساعت13:54---15 فروردين 1392
سلام خوبی لطفا داستان بنویس من به دوستام هم میگم بخونن ونظر بذارن
پاسخ:باشه حتما ممنون که حمایت میکنی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوع : <-TagName->
یک شنبه 11 فروردين 1392برچسب:, 10:29 |- رویای خیس -|

قالب های سجاد تولز