عشقولانه




شعر های احساسی و زیبا و جملات عارفانه
  1.  
    نیستی و باز خودمو بی تو تصور می کنم
    جای خالی تو رو با گریه هام پر می کن
    ================
    بی آنکه بخواهم تمام شدی

    همان طور که بی آنکه بخواهم

    تمامِ من شده بودی ...!
    ================
     
    1. زندگی به من اموخت چگونه اشک بریزم...
      اما اشک به من نیاموخت چگونه زندگی کنم...
      =================
      1. اکنون در نیمه راه زندگی ..

        موندم طول زندگی را دریابم یا عرضشو؟؟
        ===================
        1.  
          بعضیا هستن که تصادفی وارد زندگی آدم میشن..!!
          تکلیف آینده ات باهاشون روشن نیست...
          ولی نفســـــــت به نفســــــــشون بنده...
          =================
          1. من ...
            جام چشمــــــــــهایت را
            با عشـــــق،
            یک جا سر کشیدم
            و تــــــو چه بی هــــــــوا...
            تمام هستی ام شدی....!
            ... رفتی امــــا ....
            رفتی و
            جام جــــــــانت را
            به کامش ریختی .......
            او شد مستِ تمام تو و
            من هنــــــوز ......
            در مستیِ نیمه پریده ای ؛
            خمار زندگی ام .....!
            ======================
            سیزده بدر خوش گذشت؟؟؟؟
            به من که خوش نگذشت 
            ایشاالله سال خوبی داشته باشین
             
       
    1.  

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوع : <-TagName->
سه شنبه 13 فروردين 1392برچسب:, 23:4 |- رویای خیس -|

قالب های سجاد تولز