.......




شعر های احساسی و زیبا و جملات عارفانه

 نه اینـــکه زانو زده باشـــم ...

 

نـــه !

 

فقط ،

 

تنهایی سنگیـــن است....

=====================

در آغوشـم کـ ِ مۓ گیــرۓ

آنقــَــَدر آرام مۓ شوم

کـ ِ فـَـراموش مۓ کنم
 

بـایـ ـد نفس بکشم ...

====================

ღ★ღرفتــی و بــا رفتنــت قـــلبم شـــکست ... قلـــب مـن غــصه نخــور اون بالــا هــم خــدایی

هـستღ

===================

هــــی فلانــــــــــــــــی…
عاشقـــــــانه های مــــرا بـــه خـــــودت نگیـــــر،
مخـــــاطب مــــن، معشـــــوقـــه ایــست،
کـــه وجـــودش را به دنیـــــایی نمیـــــدهــــم…

[تصویر:  nx0t53kmxi74x8maxcv.jpg]

=========================

عشق تو شوخی زیبایی بود که خداوند با قلب من کرد!

زیبا بود...

اما...

شوخی بود!

حالا...

تو بی تقصیری!

خدای تو هم بی تقصیر است!

من تاوان اشتباه خود را پس میدهم!

تمام این تنهایی...

تاوان جدی گرفتن آن شوخی است!

 

                                                                                   ===================


به یک “نترس”
به یک “نوازش”
به یک “آغوش”
به یک “دوستت دارم”
خلاصه بگویم به “تو”
نیازمندم !
                                                                               ------------------------------
سلام به اون عزیزی که ، فاصله ها باهاش دارم 
تو دفتر خاطره هام ، خاطره ها باهاش دارم
 
آرزوی دیدن اون ، صورت زیباشو دارم
 
آخر حرفمم اینه هرجا باشه دوسش دارم
 

www.AsanPic.com
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
وقتی روز بدی دارید همیشه یادتان باشد که کس دیگری روز بدتری داشته است!
شکرگزار داشته هایتان باشید ...1 (1)~40.jpg
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
کجای زندگی را با تو مشترک بوده ام؟؟؟!!!...
که حالا تلفن خوش خیالت تو را...
مشترک مورد نظر من میخواند...؟!
مورد نظر شاید...ولی مشترک...!؟
هه...گفتم که خوش خیال است...!!!
من + تو = محال{-52-}{-52-}
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



نظرات شما عزیزان:

ALALE
ساعت16:51---8 ارديبهشت 1392
تو بهترینی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوع : <-TagName->
یک شنبه 8 ارديبهشت 1392برچسب:, 14:30 |- رویای خیس -|

قالب های سجاد تولز