شعر های احساسی و زیبا و جملات عارفانه

 مرا به تختم ببندید و تنهایم بگذارید

 

هرچقدر هم نالیدم و فریاد زدم به سراغم نیایید....

من دارم اورا ترک می کنم..!!!

کسی به خدا گفت : اگر سرنوشت مرا تو نوشتی

 

پس چرا آرزو کنم؟

خدا گفت : شاید نوشته باشم 

هرچه آرزو کند....

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری هفتم www.pichak.net كليك كنيد

خدایا

 

ببخش از اینکه این همه به ما توجه داری

با وجود اینکه از ما بی نیازی

وما این همه به تو بی توجهیم

در حالی که همه وجودمان نیاز است



نظرات شما عزیزان:

طاهره
ساعت17:42---24 فروردين 1392
سلام
راستش یه سوال مبهمی واسه من پیش اومده!!!
ایا من تورو لینکیدم؟
اخه هر چی توی لینکام میگردم نیستی
اگه زحمتی نیس واست بیا وبم یه نگاه بنداز لینکامو
ببین هستی یا نه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوع : <-TagName->
پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, 14:28 |- رویای خیس -|

قالب های سجاد تولز